Bangkok, we zijn er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke en Hinke - WaarBenJij.nu Bangkok, we zijn er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Femke en Hinke - WaarBenJij.nu

Bangkok, we zijn er!

Door: Femke en Hinke

Blijf op de hoogte en volg Femke en Hinke

10 Maart 2014 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Allereerst, dit is dus de tweede keer dat we dit schrijven want het wil soms niet helemaal hoe wij dit willen, maar dat ter zijde ;-)

WE ZIJN ER ! Whoe ! Het avontuur is begonnen ! Zondag, gister dus werden wij door miljoen lieve mensen uitgezwaaid, enorm bedankt hiervoor! Dit waarderen wij zeeer ! Met een traan en een lach en een kus gingen wij weg, op naar ons avontuur. Door de douane ging heel snel en daarna nog even wat gegeten.

De vlucht duurde toch nog vrij lang, ruim 10 uren. Naast ons zat Frank, een man van rond de 40 die hier gaat fietsen met zijn zus, succes in de hitte ! We hebben films gekeken, muziekjes geluisterd en helaas geen oog dicht gedaan... Om half 3 Nederlandse tijd werd het ontbijt geserveerd, wat we toch maar op hebben gegeten, je weet nooit wanneer je weer wat krijgt ;-)

10 uur plaatselijke tijd, aangekomen op Bangkok, 30 graden, zonnetje en letterlijk bloody hot ! Het tijdsverschil is btw 6 uur, later voor jullie. Door de paspoort controle ging ook heel snel hier en onze backpacks waren er gelukkig ook heel snel. Thaise Bath gepind en op zoek naar een taxi. Al met al 5 mensen die ons hier mee hebben geholpen en waarschijnlijk ons teveel hebben laten betalen ;-) Doesn't matter ! Onze taximan, die helaas niet goed Engels sprak, bracht ons naar het hotel; Bangkok Centre Hotel, met onderweg getrakteerd op een glaasje cola.

Aangekomen in het hotel eerst de familie ingelicht dat we er zijn en daarna heerlijk 4 uurtjes geslapen. Het is een prima hotel, alleen wat harde bedden. Goed gelegen in de stad voor onze toeristische uitstappen. Zonet hebben we gekeken wat we morgen gaan zien, waaronder Chinatown en 'Wat Phu'. Ook hebben we het onze eerste Thaise maaltijd gegeten, wat precies dat is de vraag haha

Zo direct lekker douchen en een koud biertje hebben wij wel verdiend :D

Tot zover, later meer ;-)
Dikke kus van F&H
X

oftewel Femhua en Hinwat (deze bedachte Thaise namen voor ons ;-))

• 10 Maart 2014 - 17:54

Djoeke Douma:

Wat fijn dat alles goed is verlopen!
    Tot de volgende keer!
    Oma

• 10 Maart 2014 - 19:12

Wytsie:

Woehoe jullie zijn er en al een eerste verhaal super meiden!! Heel veel plezier morgen met de stad ontdekken! Xx

• 10 Maart 2014 - 19:30

Tinus En Tineke Bijma:

Hallo Hinke en Femke,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Nu gaat het grote avontuur beginnen.
    Heel veel plezier en geniet van dat wat je allemaal gaat zien.
    Maar wees voorzichtig.

gr. Tinus en Tineke

• 11 Maart 2014 - 23:10

Gera:

Hi ladies,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Ik wens jullie heel veel genietmomenten toe!
    Liefs,
    Gera

• 12 Maart 2014 - 22:37

Irene:

Hè meiden,
    Fijn om jullie verslagen te lezen. Ik wens jullie veel ondernemerschap en plezier.
    Geniet van alles en ik geniet op afstand met jullie mee.

• 15 Maart 2014 - 09:12

Erik:

De avonturen van Femhua en Hinwat, mooie titel van een boek of film. Veel plezier en tot het volgende verhaal.

• 15 Maart 2014 - 18:54

Nynke Moshage:

Superleuk! :) Have fun!!!
    Groetjes Nynke!

• 15 Maart 2014 - 21:19

Margriet Roorda:

Hallo Dames,

Fijn te horen van jullie goede reis!
    We wensen jullie alle reisplezier van de wereld
    en pas goed op elkaar!!

We zullen jullie volgen
    groeten Margriet en de rest........